Teekampaania algus

Tea Campaign asutajaks on prof Günter Faltin Berliinist. Berliini Ülikoolis tudengeid õpetades tekkis tal soov näidata tudengitele, kuidas oleks võimalik äri luua.

Üheks põhjuseks oli ka probleem meie igapäevasest elus - toiduainete kõrged hinnad.  

Günter valiski koos oma tudengitega tooteks tee. Tee hinnad meie poodides on mitmekordsed, võrreldes tee omahinnaga. Hinna teeb kalliks transport, proovide võtmine laborites saasteainete määramiseks, pakendamine väikestesse kotikestesse ja pakkidesse.

Kõige suurem kulu on vahendajad - eksportöörid, importöörid, hulgimüüjad, vahelaod, jaemüüjad jne.

Tea Campaign eesmärk on tuua parim toode kliendini mõistliku hinnaga.

Seega on vaja mööda saada vahendajatest, hoida kokku transpordi- ja pakendikulud.

Nendest põhimõtest lähtubki teekampaania.